Äggsmoothie

Först två mattips!!! Risentas råris, det godaste riset jag någonsin ätit. Hur gott som helst att woka, göra sallad på och mycket, mycket mer. Som till min bönsallad jag åt till lunch idag, med alldeles för mycket chili i, det brann i munnen må jag säga. Det andra mattipset är på smoothies som jag gör flitigt till mellanmål. Ha i ett ägg med de frysta bären och bananen så blir det som glass. Hur jäkla gott som helst. Vem behöver godis när det finns sådant?

Tiden bara rinner iväg här. Har pluggat i 3 timmar, dammsugit hela huset och tagit ett långt bad, sen blev det plötsligt mörkt och dags att göra middag. Sen kommer fyra klasskompisar hit och pluggar lite till med mig. Inte så intressant info, men jag är på riktigt bra humör så det gör inget! Kärlek till alla. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du lagar så mycket mat, du som aldrig har gjort sånt hemma. Du ser vad mycket man kan bara man vill. Puss på dig!

2007-11-12 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback