Hektiskt schema, eller för lite tid?

Dagarna går lite in i varandra här, så jag vet inte om det var två eller tre dagar sen jag skrev sist. Tiden går fruktansvärt fort och helt plötsligt är det fredag imorgon. Snart har vi vårt PM klart och sen blir det en tur till Ikea, för att, om vi hinner hem innan midnatt, fira in helgen med choklad- och ingefärsglögg och hembakat saffransbröd. Min mage har inte varit min vän de senaste dagarna, men förhoppningsvis funkar den imorgon om jag är snäll mot den. Igår lagade vi (eller jag mest dukade) fläskfilé och rotfrukter tillsammans som avsked för Catrine. Men jag fick inte i så mycket i min onda mage, men som tur var fanns det lite kvar till lunchen idag. Gick ner på puben en stund igår, men det var trist musik och trötta som vi var stannade vi inte länge. Nu har jag bara en sambo kvar, men däremot nya grannar. Nämligen Elin och Lina i klassen. Mycket trevligt. Nu ska jag unna mig en tidig kväll så jag har ny energi imorgon. Och är pigg inför helgens besök, julmarknad och gästismiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback