Hjärta, mening och lugnt tempo i byn

Nu har jag kollat upp mina värden från gårdagens cykeltester i tabeller. Jag har enligt tabellerna mycket bra syreupptagningsförmåga. Där ser man. Det känns ju som att konditionen skulle kunna vara bättre (den har definitivt varit bättre), fast när jag var ute och sprang imorse kändes den i för sig helt okej. När posten kom idag fick jag äntligen den feta boken Essentials of exercise phsyiology. Så jag har suttit och pluggat in hjärtat och blodcirkulationen till måndagens seminarium hela dagen, så jag slipper göra det i helgen när mamma kommer. Jag fick två pocketböcker på köpet, bland annat Mia Törnbloms andra bok Mera självkänsla! så nu ska jag lägga mig och läsa den. Lista ut min mening med mitt liv. Det ni, tåls att tänka på.

Märkte när jag var på ICA idag att jag har kommit in i tempot här, jag stressar inte särskilt ofta längre. Saker får ta sin tid, för varför ska man skynda genom livet egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback