Hög på livet

Ännu en underbar dag har passerat. Kan man vara annat än lycklig här? Jag mår så bra att jag håller på att spricka av självgodhet. Kan man göra det? Visst finns det små saker som gnager i bakhuvudet, men inget att lägga energi på. Jag lever, jag är älskad och jag älskar. Och så har vi fått vårt fadderbarn. Mohammed-knossy eller något sådant. Sötnos från Afrika. När vi får en lugn stund ska vi sätta oss ner och skriva ett brev. Och skicka bilder. Och svenskt godis. Snön faller och faller men jag är glad ändå. Jag är nog ett enda stort leende idag. Imorgon blir nog en precis lika bra dag, för jag väljer ju faktiskt precis hur den ska bli och jag bestämmer själv hur jag ska må. Åh vad jag är filosofisk, jag är nästan för klok för mitt bästa. Hohohoho. I år blir det nog många julklappar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt att du mår så bra! Du är så klok och fin så mamma spricker av stolthet!
Puss mitt hjärta!

2007-11-27 @ 12:39:36
Postat av: MAYA

HALLELULIJA!

2007-11-27 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback