Jag leker inredare



Affischer att täcka mina fula garderober med, Ikea.
Bord och hopfällbara stolar för att få en liten fikaplats mitt på golvet, Ikea.
Överkast som jag blivit lite smått kär i, Ellos.
Fåtölj som jag bara måste ha, Ikea.
Lykta som jag tänkte hänga på den tomma kroken i taket, Indiska.
Och så till sist en söt fotpall som jag kanske skippar, men var tvungen att ta med just för att den var så söt, Indiska.

Detta vill/ska jag inskaffa till mitt kära rum. Jag håller på att bli tokig, för jag lyckas aldrig få till det riktigt i rummet. Vill ju egentligen ha indisk stil, men hittills är det inte så mycket sånt. Ska plundra Indiska nu i helgen när jag kommer hem. Och veckan efter ska vi äntligen åka till Ikea tillsammans och shoppa loss totalt.

Jag har bokat hemresan, kl 14.40 på torsdag anländer jag till Stockholm, så när staden lyser upp lite extra vet ni varför! Haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh va jag längtar till torsdag, då vi ses igen!
Puss o kram mamsen

2007-11-19 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback