Summan av kardemumman

Jag tror jag tog rätt beslut som stannade kvar. Det är inte alls så jobbigt, rätt skönt faktiskt, för jag är ju aldrig ensam annars. Jag tvättar, pluggar, bakar, lånar Therés boxningskudde och tar kanske en promenad i det vackra (men kalla) vädret idag.

Therés åkte inte hem förrns imorse, så igår gjorde vi riktigt god mat, bakade egna pitabröd och tittade på film och Idol. Vi var hur trötta som helst efter veckan, vi har ju haft något varje dag nu. Just det, jag glömde ju skriva hur det gick på beeptestet. Jag kom till nivå 9 och var ungfär halvvägs till nivå 10 när benen inte orkade mer (kanske inte säger er så mycket). Jag är mer än nöjd, var bara en kille i min grupp som slog mig och inte med särskilt mycket heller. I onsdags firade vi Johanna som fyllde 20 förra helgen med ballonger, sepentiner och sockerkaka. Hon blev väldigt överraskad och glad.

image8

Imorgon är jag bjuden till tjejerna som bor i Hällefors för en liten studiecirkel. Johanna och jag tänkte ha våran egen ikväll, men det kan vara bra att höra hur fler uppfattar allt. Känns hela tiden som att jag missar något väsentligt. Om 2 veckor kommer jag hem och Therés har bestämt sig för att följa med och bo hos oss. Så om hon inte ändrar sig kommer vi i lillbilen (fyfan vad skönt).


Här kommer en liten önskelista till julen (inga pengar behövs denna jul, mest uppskattas nog egengjorda saker, typ tavlor från Maysan) om ni behöver fantasi

Tatueringsbidrag (okej, pengar.. men till något som behövs)
Frottébadrock
Ljus i alla dess former
Överkast, kuddar, plädar, filtar... gärna i indisk stil
Ljuslyktor
Spagrejer (massageoljor, ansiktsmaskar, scrub, tvättsvampar, aromaljus, hårinpackningar, fotgrejer osv)
Underkläder som alltid
Stickat i alla dess former och färger (mössor, vantar, halsdukar, koftor, sockor osv)
Pulsklocka
Digitalkamera
Kokböcker (gärna hälsomat)
Peppböcker (typ Mia Törnblom- liknande)
Dukar
Strumpbyxor och leggings (tjocka)
Kaktusar
Kryddor
Roliga téer och kaffesmaker
Roliga chokladsorter

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en rejäl önskelista, hoppas jag vinner på tips innan jul så jag kan köpa allt. Det är ju vad jag helst skulle vilja. Puss på dig!

2007-11-10 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback