Upp och ner och tomt

Har inte mycket att skriva om idag, känner mig tom i huvudet. Dagen har dessutom varit ganska tom, så det kanske inte är så konstigt. Varför är det så svårt att ta sig för någonting när man har för mycket att välja på? Ska jag ta en promenad? Ska jag plugga lite mer? Ska jag titta på en film? Läsa en bok? Ljudbok kanske? Sova en stund? Yoga lite? Lyssna på musik? Laga mat? Ja, ni fattar... De här sega dagarna kommer då och då, men resten av veckan ser ljus ut. Föreläsningar, tester, seminarie. Plus boxing och dans och pubkväll. Helgen kanske blir något segare då det verkar som att alla ska hem utom jag. Kanske borde jag ta mig hem ändå. Får se hur jag gör. Ta hand om er allihopa, och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Babbel Drottningen

Känner mig också lite tom i huvudet!

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-08 @ 12:14:05
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback