Weekend i Sthlm

Som ni säkert vet är jag i Stockholm nu. Eller i Vega rättare sagt, hos mamma och pappa. Just nu är jag ensam eftersom de jobbar och kompisarna är upptagna med plugg. Men vet ni vad? Jag är ganska glad att jag fick den här dagen för mig själv. Har det rätt bra ändå. Jag behövde komma bort, få perspektiv och ta det extremt lugnt. Särskilt sen jag lyckats förälska mig i någon jag inte kan få. Vad är det med världen? Här bor man i en storstad och går runt i 5 år utan att bli kär. Sen kommer man till en by med 900 invånare och pang bom... störtkär efter 3 månader. Eller nja, jag kanske överdriver. Men definitivt förälskad.

Har piggat upp mig själv med lite shopping. Träningskläder, smått och gott till mitt rum från underbara Indiska (hade kunnat köpa hela affären) och lite reakläder från Gina Tricot för att fylla på garderoben med. Imorgon blir det en heldag på stan. Föreläsning med Mia Törnblom och julklappsshopping med mamma. Ska försöka äta sushi till lunch, för sånt har vi ju inte i hyttan, haha. Tillsist blir det glögg och pepparkakor och säkert lite vin hos Hanne i Skanstull. Söndagens hembiljett är bokad, men innan dess tänkte jag hinna köpa med mig lite mat till mitt tomma skafferi. Ikväll blir det hemmamys med god mat, vin och så bjuder mamma säkert på en massa choklad. Efter en kvällspromenad blir det till att lägga sig i soffan framför Idol och tillslut somna sött i min stora säng.

Kommentarer
Postat av: mAYA

jAG SKA OCKSÅ DRICK VIN IDAG MEN INTE ÄTA CHOKLAD FÖR JAG HAR ONT I MAGEN. bARA SÅ DU VET PUSS STORASYSTER

2007-11-23 @ 14:51:25
Postat av: Catrin

Låter som en härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback