80- talsfest

Igår fantiserade jag om vad jag ska ta på mig på Halloween. Är av någon anledning sugen på att klä ut mig. Och det är förmodligen Halloweenfest på puben. Och så hittade vi en massa roliga dräkter i Hällefors igår. Kanske blir det en peruk som lyser i mörkret! Men det är ju ett tag kvar, men så fick jag precis ett mail om att det är 80- talsfest på puben nästa onsdag! Det är precis sånt man behöver höra när man just läst en forskningsrapport på engelska och storstädat hela huset!

Vi håller på att göra om vårt lilla förvaringsrum till ett massagerum! Therés har tagit hit sin massagebänk och den måste ju få ett alldeles eget rum såklart! Förvaringsrummet har nu flyttat till den gemensamma garderoben. Dessutom har vi ju ett soprum på övervåningen. Så brist på utrymme har vi knappast. Slängde skräp gjorde vi igår också, så nu känner jag mig lite miljövänligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback