Boxande dansare

Tisdagskvällarna spenderas oftast i idrottshallen för 75 minuters cardiobox och en timmes street dance. Jag börjar få in boxningstekniken lite bättre, och det skulle va kul att få upp säcken här hemma så jag kan öva flera gånger i veckan. Men vi är lite osäkra på om krokarna i taket håller. Koreografin börjar också sitta lite bättre på dansen, även om jag säkert ser helt ograciös ut. Nu har jag proppat i mig lax och ska slänga mig sängen. Imorgon funderar jag på att komma igång med yoga igen, det är dags nu! Vi tänkte bege oss till Hällefors också, där det ryktas om att en loppis ska finnas. Har vi tur hittar vi nått att sätta på oss till kvällens 80- talsfest. Hittills ska jag se ut såhär: svarta cykelskor, gråa benvärmare, blåa leopardleggings, blåa korta & tajta adidasshorts, rosa plasthalsband, våfflat hår och rosa hårband. Måste hitta en färgglad t-shirt så blir det komplett. Bild kanske kommer om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: Maya

vi vill ha bild! vi vill ha bild!

2007-10-24 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback