Från forskare till sjuksköterska

Det kändes som att jag gick en sjuksköterskeutbildning på föreläsningen idag. Hjärtat hit, blodtryck dit. Artärer hit och vener dit. Och så vidare. Imorgon ska vi testa våra hjärtan på motionscyklarna som finns på campus Örebro. Tydligen var det lättare att vi tog oss dit än att cyklarna kom hit. Konstigt. Glad nyhet; jag fick VG på hemtentan som vi gjorde i första delkursen. Jag tror att vi bara var tre som fick det, så det känns riktigt bra nu. Kanske är det inte så läskigt med universitetet ändå.


Kommentarer
Postat av: Maya

Grattis! Man brukar väl inte alltid kunna få mvg va? så var det högsta betyg? Spelar ju egentligen ingen roll för där ser du att du inte behöver oroa dig dina hjärnceller sitter där de ska! PUSS

Postat av: Mamma

Snacka om att du har läshuvud, inte brås du på din mamma i alla fall, men du har en otroligt stolt mamma det kan jag säga. Inte bara för att du är så duktig i dina studier utan också för att du är den du är!

2007-11-01 @ 16:14:05
Postat av: Maria

Tack! nej man kunde inte få mvg, vg är högst.

2007-11-01 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback