Fullärd, fullproppad, fullständigt lysande

Nedräkning inför tentan: 12 timmar kvar. Jag pluggvägrar nu, för jag får inte in mer i min begränsade hjärna. Jag och Therés satt på kringlan och försökte diskutera igenom alltihopa, och vi kom fram till att vi är fullproppade med kunskap. Lika bra att bli forskare nu. Vi har lovat att vi ska skaffa ett fadderbarn tillsammans om vi klarar tentan imorgon. Gulligt av oss va?

Pratar med en kock på msn. Han har beställt böcker om öl, vin & sprit. Själv har jag beställt en på engelska om träning på 700 sidor. De läser om sprit och kulinarisk mat. Vi läser om träning och hälsokost. Tihi.  

Förresten. Om man lyssnar på ljudbok och råkar somna och drömmer om det som händer i boken så blir handlingen helt annorlunda. Man känner sig helt snurrig när man vaknar.

Jag har ingenting intressant att skriva idag. Snart tar nya kursen fart och mycket kommer hända varje dag. Ska till Örebro på torsdag och göra cirkulationstest (på hjärtat tror jag) på motionscyklar. Kanske även åker dit på fredag och går ut och firar tentan med tjejerna. Sen kommer mamsen på lördag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tentan! Jag vet att det kommer att gå jättebra, för du är bääääst!!!
Puss mamsen

2007-10-29 @ 21:05:14
Postat av: Maya

Lycka till nu gumpen stumpen!

2007-10-30 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback