Kärlek som gör ont

Fyra smidiga timmar efter jag satt mig på bussen i fredags morse var jag framme och satte mig i mammas bil. God mat, vin, choklad, mys i soffan och lite hemlighetsmakeri senare var Idol slut och det knackade på dörren. Vi hörde en hund, och jajamän det var Maya, Ted och Zackie! Jag var den enda som visste att de skulle komma, så mamma och pappa blev lite överraskade. Idag när de hade åkt blev jag riktigt ledsen och känslosam och tårarna trängde fram. Älskade, älskade syster. Kärleken till någon man står nära är ibland så stark att det gör ont.

Väl hemma i Grythyttan börjar lugnet sänka sig över mig igen. Annars var det en väldigt stressig dag idag, kändes som att jag flängde runt i hela Haninge. Fy tusan vad jag älskar det här stället, helt otroligt hur snabbt det har blivit mitt hem. Ibland gör det mig så glad att jag vill gråta. Jag hoppas att jag kan trivas såhär bra föralltid.

image3

Brunisen Paulina och gullungen Cattis på stamfiket i Haninge C. Två besök av mig på en dag, måste vart deras turdag!

Kommentarer
Postat av: maya

lillasyster! jag vet precis vad du menar. jag mår alltid skit när jag åker ifrån er, jag älskar dig och är så stolt över dig!! puss

2007-10-22 @ 12:24:05
Postat av: Mamma

Då vet du kanske hur en mamma känner sig när hennes älskade döttrar åkt iväg (den ena 60 mil bort och den andra 27 mil bort). Kärlek till sina nära är underbar men gör också ont, tyvärr så är det så.
Älskar er så mycket!

2007-10-22 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback