Myror i brallan

Lördagen har varit bra. Jag har lagat min favvo-omelett med banan och curry till lunch, och en tonfisksallad med ungsvarm tomat och paprika med solrosfrön till middag. Jag tror jag ska bli nästa Fredrik Paulún, eller vad han heter... ni vet han GI-experten. Trodde aldrig jag skulle gilla att laga mat såhär mycket. Men det är riktigt kul och man kan ju vara hur kreativ som helst. Jag och Therés hittade nya löpspår i skogen, så nu slipper vi bli skjutna av älgjägarna. Trots en skön dag som avslutades, återigen med Therés, framför min TV, så känner jag mig väldigt rastlös just nu. Så jag tror jag tar och åker hem på fredag. Grythyttan är lite öde ibland, även om jag älskar det här stället. Och alla har ju åkt hem den här helgen utom vi två tappra själar, så vi har inte så många andra att umgås med. Nu ska jag sova gott och drömma om lycka... även om jag redan har den (till och från tror jag till och med på det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback