One night in Hyttan

Jag byter blogg. Den här är så mycket finare. Och så tänkte jag börja skriva oftare! Men jag finner ju aldrig någon tid eller inspiration till att skriva. Idag kan jag i alla fall berätta om en fredagskväll i Grythyttan. Jag åt sjukt god mat (jag blir så stolt över mig själv varje gång, precis som när jag tvättar kläder... haha!), det blev crepes (på Elins kvarlämnade pannkakor) med kyckling och grönsaker och supermycket kryddor. Tillsammans med Therés åt jag framför tv:n och Idol, med ett supergott rödvin med smak av bland annat kaffe! Vi satt framför tv:n till klockan blev tolv och vi trötta som tusan ändå begav oss till puben. Hyffsat mycket folk, en superfull granne och ett och annat välbekant ansikte. Efter en timme, som vi mest spenderade på dansgolvet, gav vi upp och tog en omväg för att få en nattpromenad hem. Nu väntar min vetenskapliga artikel på att jag ska läsa den, så då vet ni hur min lördag kommer se ut!

image1

Jag köpte nya växter till fönstret igår, då mina andra vissnat (är det ett tecken på att man kommer bli en väldigt dålig mamma?). Men visst blev det fint? Speciellt med de nya ljusstakarna mamma köpte! Ljusen längst till höger står på en chifferplatta som jag själv plockade från den stora chifferhögen inne i skogen.

Kommentarer
Postat av: Maya

hej syster yster! jag följer din blogg och känner mig iaf lite delaktig i ditt liv, puss på dig för att du är så söt!!

2007-10-15 @ 16:39:27
Postat av: Maria

hej! va bra :) du är alltid delaktig i mitt liv, för du finns alltid i mina tankar. puss på dig!

2007-10-15 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback