Jag älskar och jag tvivlar

Jag har nu druckit massvis med vin och säkert lika mycket choklad. Men vet ni vad? Det gör ingenting! Det är dagar som denna som gör livet härligt. Imorgon hade jag tänkt springa innan jag åker till Örebro för att gå igenom jympan, men om jag inte orkar det så gör det inte heller något... för jag har det verkligen bra! Underbara vänner, familj, pojkvän och jag har kul alldeles för ofta! Nej, inte för ofta, alldeles lagom mycket. Jag försöker inte skryta just nu, jag tvivlar så mycket på mig själv och vad jag klarar av och vad jag vågar och vad jag vill så jag behöver räkna upp allt som gör mig lycklig. Jag har gett mig in på något som jag inte alls känner mig säker på, men som jag så gärna vill klara av. Och vad mer kan jag göra... än att försöka? Och dessutom med en positiv attityd? Jag försöker och det ger resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback