Helg i hyttan och mycket folk

Måltidsgalan är igång och det innebär att det faktiskt är mycket folk i hyttan! Det hör inte till vanligheterna. Det är lördag, sol och på schemat står skogsrunda, behandlingar (jag jobbar på en lördag, det är inte så vanligt det heller) och kanske får jag mig en god middag med och vin efter det, om jag är snäll. Puben lockar lite också, vore kul att klä sig lite finare än vanligt och få dansa lite. En mycket trevlig dag helt enkelt. Igår var också en bra dag, lunchmassage på Måltidsgalan, behandlingar på eftermiddagen och till sist fick jag koppla av med en öl, choklad och min älskling framför nya Indiana Jones filmen. Inte min typ av film, men ett bra slut på en bra dag i alla fall. Hej så länge, nu ska jag njuta av att göra ingenting ett tag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag funderar på att läsa SPA-programmet i Grythyttan, men är lite osäker på det. Men eftersom du går det tänkte jag fråga dig :) jag undrar vad du tycker om programmet? Är det givande och lärorikt osv? Är det kul att plugga där i grythyttan eller är det lite litet, finns det något "studentliv"? Som jag har förstått är det ingen stor stad. Och sen undrar jag hur stämningen i klassen är och om lärarna är bra.

Hade fint och hoppas att du har tid och lust att svara :)

hejs

2009-02-22 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback