Banger

Ingenting får mig att känna sån ångest som när jag bangar. Jag har vart så positiv och så engagerad och så laddad. Men idag tog energin slut och jag fick verkligen rannsaka mig själv för att ta reda på om det var för min egen eller för någon annans skull jag höll på att köra mig själv i botten. Jag tog ett klokt, modigt beslut och känner mig alldeles lättad. Jag har blivit rädd för att ha tråkigt att jag tror att jag ska orka med hur mycket som helst. Allt som erbjuds. Kan inte tacka nej till något, nej då vore man ju trist. Fånga dagen heter det väl? Dags för en förändring i inställning igen. Omprogrammering. Game over. Start again. Imorgon väntar nya erfarenheter, upptäckter och utmaningar. Livet väntar som tur är när man behöver en paus. Och det gör jag nu, vi ses när jag är ny och fräsch igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback