Jag mår bra

Igår var en mycket rolig kväll. Bäst av allt var nog att jag gick och la mig nöjd och glad och var stolt över mig själv. Jag är ju så jäkla bra. Jamenvisst, så är det ju. För jag hade ju kunnat må dåligt över både det ena och det andra, men vafan, jag har det ju hur bra som helst. Jag är en underbar människa, med underbara människor omkring mig, jag har kul och jag tar hand om mig. Jag lever i nuet och jag tror på framtiden. Jag är yin och jag är yang. Finns det någon bättre känsla än den man får när man är nöjd med sig själv? Jag menar, jag älskar till exempel min pojkvän. Han gör mig glad och varm och ger mig fjärilar i magen. Och han älskar mig. Men hade inte även jag älskat mig hade jag ju inte kunnat ta emot hans kärlek, för då hade jag ju knappast trott på att han älskar mig. Men det vet jag att han gör och jag förstår varför, what's not to love liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback