BBQ time

Det är så härligt väder. Jag får lust att skaffa balkongmöbler så fort som möjligt, låtsas att jag har gröna fingrar och fixa balkonglådor och ställa fram grillen, ta ett glas vin och låtsas att det är sommar. Varför blir man så sugen på grillat när det är sol? Nåja, min lunch va rätt lyxig ändå bestående av det bästa som finns, nämligen lax. Till det råstekt potatis, wokgrönsaker och massa soja. Har äntligen varit i Hällefors och handlat lite roligare mat, hejdå makrill i tomatsås och blodpudding! Jag har fixat klart med födelsedagspresent till älsklingen också, och slagit in det i rosa papper, haha. Jag är supernöjd, men egentligen är det ju en present som jag hade velat ha själv... hahaha. Men det är inte det som är i paketen som är det viktiga, utan det är konceptet. Nej, nu får jag inte avslöja mer om du läser det här sötnos. Det känns bra nu, allt flyter på som det ska även om jag får lite stressattacker ibland. Men vad vore livet utan lite stress? Just nu är jag i alla fall lugn, har hela helgen ledig så det går ingen nöd på mig. Och så har jag ju något riktigt kul på gång, något spännande, lite läskigt men underbart. Ja det är en vovve jag pratar om, nu har vi en på gång! Mer säger jag inte innan det är helt klart, men kan avslöja att vi kanske ska titta på den nästa vecka. Det känns hur bra som helst.
Snart ska jag ge mig ut i solskenet och springa, det spritter i benen idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback