Löplåtar efterlyses!

Workout completed!
Sträcka: 15,4 km
Tid: 1:13:14

Den längsta sträckan jag någonsin sprungit blev det idag. Men det var inga problem nu när solen skiner och allt är allmänt härligt. Efter 14 km höll benen på att ta slut, men nästa gång lägger jag ändå till 6 km så jag får testa hur en halvmara känns. Får ta det lite lugnare så benen håller hela passet. Det är ju bara en månad kvar nu till Göteborgsvarvet. Och nästa år blir det lätt Stockholm Marathon som jag lovat! Undra om jag får med mig min 53- åriga farbror?

Är det någon som har tips på bra löplåtar? Jag måste göra en klockren spellista inför loppet så det känns lättare att springa. Kommer behöver ungefär 2 timmars musik (vågar jag satsa på den tiden tro?). Ge mig alla tips ni har! Jag gillar allt som ger energi. Idag sprang jag till Footloose soundtrack, Timbuktu, en Spice Girls låt som lite otippat dök upp och några melodifestivalslåtar (inget jag egentligen lyssnar på,  men det är faktiskt bra som träningsmusik (ååh vad töntig jag är som måste skriva det, jag är ju faktiskt stolt svennebanan som älskar att titta på melodifestivalen)).

Kommentarer
Postat av: basse

bästa måste vara the raconteurs- broken boy soldier

2009-04-18 @ 11:09:23
Postat av: Mariell

Roxette - One wish och även The centre of my heart. Hoppas att du har en trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback