Slö lördag

Nu går tiden långsamt! Helgen kryper fram. Fast jag har det ganska bra. Idag har jag knappt ansträngt mig alls. Tog sovmorgon, kändes som jag hade kunnat sova hela dagen. Sen åkte jag och tjejerna iväg till Loka och jag kryssade i att jag vill jobba varenda vecka i sommar. Sen köpte vi glass och satte oss på baksidan på Sjögatan och pluggade, det slutade med att vi låg i en hög alldeles utslagna av solen. Efter det har jag suttit på balkongen och läst Män som hatar kvinnor, käkat en alldeles för stark middag med alldeles för mycket vitlök och tagit en kort promenad. Nu ska jag iväg till Sjögatan och titta på Robinson. Imorgon är det sista dagen i Men vs. Women, och det är ruggigt jämt, så jag ska ut och kuta igen. Ska försöka mig på en halvmara, men vi får se... Trevlig lördagkväll allihopa, passa på att äta lite choklad vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback