Sjuk av längtan

Min mamma brukar säga att man kan bli sjuk av längtan. Och jag tror henne. Jag har en klump i magen och känner mig likgiltig just nu, även fast det är sol och härligt vårväder. Ikväll blir det tjejmiddag med god mat, vin, Grey's Anatomy och Fråga Olle. Det ska bli jättemysigt, hoppas jag kan ta mig ur min lilla depp bra. Ska ta mig ut i solen och springa en sväng i alla fall. Kanske försvinner längtan lite... det är ju "bara" 3 veckor kvar idag. Jag ser framför mig scenen som kommer utspela sig på Arlanda. Vi springer mot varandra i slow motion och mina tårar sprutar. Har jag sett för mycket på film kanske? Antagligen kommer jag stå still och vänta och han kommer komma gåendes mot mig. Gråta vet jag inte om jag kommer göra. Bara bli väldigt glad i alla fall. Och det kommer vara värt väntan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback