Aaaj?

Jag fick slita mig upp ur soffan, men upp kom jag. Kom till gymmet vid 4, skulle köra pass kl 5. Iskallt i både gym och hall var det, och så var vi 3 st som skulle köra passet. Så vi struntade i det och körde cirkelträning i gymmet istället. Blev nästan personlig träning, hela kroppen fick sig en match.. och jag som redan hade ont efter gårdagen. Nu känns det konstigt nog bättre, behövde väl få igång cirkulationen. Får väl se hur det känns imorgon... Nu väntar en lååång varm dusch, sen ska jag krypa ner i soffan och kolla klart på Slumdog Millionarie, förra årets bästa film. Har sett lite i början och den verkar jättebra. Imorgon blir det en ny vecka med nya skojigheter med lite partaj, lite träning, lite skola, lite jobb, precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback