Ät & njut

Har suttit och skrivit skolarbete ett tag nu, om kost och hälsopsykologi. Det bästa jag hört om bantning var det allra sista jag alldeles nyss skrev... "...därför kan man bäst förstå uttrycket "att banta" som "försök att gå ner i vikt men att inte göra det och försök att äta mindre vilket ofta resulterar i att man äter mer". Är det inte otroligt sant? Jag har alltid lovat mig själv att aldrig "banta", endast att äta bra och att alltid röra på mig. Allt annat är egentligen trams. Så kom igen, ÄT & NJUT! Lova mig det nu. Nu ska jag lägga mig på spikmattan, för aj så ont man får i nacken av att sitta vid datorn för länge. Sen blir det middag! Inte den här under dock.



Kommentarer
Postat av: Bantningspiller

nice blog


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback