Det är inte så roligt...

...att se sig själv på film. Ush, jag får nästan hjärtklappning. Och att höra sig egen röst, det är ju nästan ännu värre. Mm... jag filmade alltså mitt jympapass idag, men gissar på att jag får göra det en gång till då deltagarna inte syndes speciellt mycket. Dessutom fick jag hjärnsläpp i en låt där det aldrig har hänt förrut. Deltagarna var ganska få och det blev inte så mycket energi i salen kände jag. Min röst är lät rätt entonig, jag måste nog öva upp lite olika tonlägen. Kanske skulle ta och gå till en sångpedagog? Ehm.. eller inte. Men jag tror ändå jag blir bättre och bättre hela tiden... det är ändå något jag aldrig någonsin trodde jag skulle göra i mitt liv, att stå framför en grupp och leda dem. Rom byggdes inte på en dag... eller vad är det man säger?

Nu pratade jag precis en kortis med älsklingen på msn, han skulle upp kvart över 5 imorgon och slakta kalvar. Stackars små djur. Nej jag skoja, så kan man inte säga när man är köttätare. Hann i alla fall visa honom hunden jag vill ha, och han hade redan sett den. Tror nog jag kan övertala honom. Hoppas bara dem finns kvar när han kommer hem. Den här bilden tog han förra påsken, nere hos syster i underbara Skåne. Tycker min blick säger vad jag känner för honom. Ååh... kom hem nu nångång då! 7 veckor kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback