Företagare i framtiden?

God morgon! (eller morgon och morgon, jag gick upp för tre timmar sen)
Nu har jag bestämt mig tror jag. Till hösten har jag sökt en 30 poängs distanskurs på halvfart, nämligen Företag & Marknad. Det blir plugg i ett år till förmodligen, vilket är lika bra eftersom jag kommer bo kvar i hyttan. Och någon gång i framtiden vill jag verkligen starta något eget, och det är större chans att jag vågar om jag har kunskap om hur man gör. Små, små steg mot sina drömmar håller dem vid liv. Det är nog bra att det är halvfart också, så kan jag jobba samtidigt!

Nu ska jag snart ut och bidra till
tjejernas lag igen, vi ligger ju under! Ikväll ska jag på middag, härligt. Tyvärr måste det bli en tidig kväll eftersom jag ska upp och jobba. Men jag är rätt taggad för att jobba, har ju varit ledig rätt många dag nu (fast jag har ju ägnat mig åt självstudier, så det är inte så otroligt lyxigt ändå). Så här fint kan det bli när Lina dukar bordet... mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback