I believe I can fly

Idag har jag fått ny energi. Dels från solen och dels från en fin vän. Jag tror vi satt i solen och åt scones i över en timme. Det var precis vad jag behövde. Dock känner jag inte riktigt för yoga längre, känner mer för att mysa och pyssla här hemma. Kanske behöver man inte alltid göra det man inte känner för. Planering kan vara bra för att få saker gjort, men det måste finnas utrymme för spontanitet så man kan göra det man mår bäst av för stunden.

Om du har en dålig dag, tänk på att det kommer alltid nya, bättre dagar! Man klarar mer än vad man tror. Själv tvivlar jag ofta på min förmåga, men innest inne vet jag att jag klarar vad jag än bestämmer mig för att klara. Kanske till och med att flyga..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback