Jag vill dansa!!

Jag sitter och kollar på Let's Dance finalen. I höstas var jag på en Jive- klass med Annika Sjöö, så självklart håller jag på denna otroliga tjej. Dessutom är ju Magnus Samuelsson för härlig, vilken nallebjörn! Jag älskar dans och en av mina framtidsplaner är att gå en riktig danskurs. Det första jag skulle vilja lära mig är antingen bugg eller jive, det ser så himla kul ut! Nu börjar jag verkligen bli sugen, så första bästa tillfälle att gå en kurs ska jag ta. Min otroliga mormor är den mest dansanta i min släkt, hon dansar som om hon vore 17 och kan nog varenda dans som finns. Vi brukar ta oss en svängom när vi ses, och jag har lovat henne att jag också ska dansa seniordans när jag blir pensionär. Men varför vänta tills dess, jag vill börja nu! Jag ser kanske lite stel ut... men kan Magnus kan väl jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback