Loka & Robinson!

Pustar ut i soffan efter en lång dag. Har jobbat på Loka idag och bara haft massagebehandlingar. Det är lite småjobbigt, men samtidigt väldigt kul. Det var bröllop på gång idag också, såg inte så mycket av det men hade en av bröllopsgästerna på massage. Men bröllopsparet sytes inte till. Det är riktigt fint därute, så jag förstår att man vill gifta sig där. Fast jag hade nog valt sommaren istället och sluppit snön som ligger kvar. Det är häftigt med massage, man känner verkligen att man påverkar sin gäst. Och när man får beröm efteråt är det värt att det är jobbigt.

Nu ska jag bänka mig framför ROBINSON med min mörka choklad. Jag följde det slaviskt när det gick på Svt, och nu har jag höga förväntningar! Kommer kolla varenda lördag framöver, om det lever upp till förväntingarna alltså. Men det tror jag, det verkar vara mycket hårdare den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback