Matfynd

Nu har jag vart å handlat, blev ICA hyttan idag, orkade inte ta bilen till stora ICA i snövädret. ICA hyttan är extra dyrt, men nu har jag nog hittat ett smart sätt att handla billigt även där. Det finns en fyndlåda med sådant med kort datum som säljs till halva priset. Ibland finns ingenting, men idag hittade jag lite grejer. En I love eco juice till exemple, med äpple & blåbär. Bra alternativ till de ständiga mellanmålen, när jag inte orkar göra smoothies längre. Rotfrukter köpte jag också, det är billigt och bra, och framförallt gott! Ikväll ska jag nog rosta dem i ugnen tillsammans med potatis och göra matlåda till imorgon. Nu ska jag snart gå och fika, dricka kaffe och kanske ta något smarrigt och chokladigt till.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback