Nike+ & kaffekvarn

Idag har energin smugit sig tillbaka igen. Mamma och jag tog oss ut på en löprunda i villaområdet, och formen känns bra. Jag har beställt en Nike+ Sensor till min iPod och anmält mig till utmaningen Men vs. Women. Kunde inte låta bli att gå på reklamen... haha. Nu ska det springas minsann. Hoppas på att snön och slasket försvinner snart så det kan bli barmark. Tills dess bli det nog ändå löpbandet tror jag.

Mamma och jag fikade lite efter löpningen. Det är härligt när man är hemma, fikat är en viktig del av dagen! Snart kommer pappa hem och vill ha fika, så då kan det nog slinka ner nån kopp kaffe till. Har förresten fått en kaffekvarn av min söta mamma, så nu ska det hem och malas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback