Nystart

Igår var en mindre bra dag. Motivationen var ganska hög första delen av dagen, fick hela lägenheten städad och jag var laddad för kvällens träningspass. Men så blev det inte riktigt som planerat. Gick och la mig med halvdåligt humör, men ändå stärkt av att ha pratat med mina älskade. Idag är en ny dag, solen skiner, jag har gjort min första Nike+iPod runda på 7 km. Tyvärr var det jäkligt halt, men solen gav energi. Nu blir det skolarbete hela dagen, för att sedan ladda med Scones med min kära vän Lina och avsluta dagen med Yogapass! Yes, jag är motiverad denna vecka med. Ska bli riktigt skönt!

På lördag ska jag jobba hela dagen. Är lite kluven till det, eftersom det är riktigt jobbigt att massera från 8.30 till 19. Men jag vet att det ger mig väldigt mycket efteråt, lärdom och nöjdhet. Jag måste lära mig att kämpa ännu mer för att nå mina mål. Försöker tänka positivt och att jag ska möta varje människa individuellt och inte tänka att jag bara ska avverka massage efter massage. Tror att det ändå kommer bli riktigt kul. Framtiden känns spännande igen, igår sökte jag kurser till hösten ifall jag står utan jobb. Kostrådgivarkursen spar jag nog till våren, då det blir möjligt att läsa den på distans. Kurserna jag sökte till hösten är också på distans, det blev Medicinsk baskurs och Företagsekonomi. Har inte bestämt än vad jag helst vill. Men den som lever får se... Ha en bra solig dag och njut ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback