Nytt jympapass

Sista dagen hos mamma och pappa. De jobbar och jag har besökt tandläkaren. Mindre kul att jag kommer få operera bort en visdomstand som växer snett, alltså genom att de typ skär upp tandköttet och sågar bort tanden och en del av käkbenet! Tror hon sa något i den stilen, låter inte alls kul!

Nu håller jag på och repar inför morgondagens nya jympapass. Tror att det blir riktigt bra, och musiken är härligt blandad och peppande. Här är låtlistan:

1. Arrow - Hot hot hot
2. The Proclaimers - I'm gonna be (500 miles)
3.  Kaiser Chiefs - Never miss a beat
4. Ladyhawke - Back of the van
5. Lily Allen - Smile
6. Shaggy feat. Rayvan - In the summertime
7. Bebe Neuwirth - All that Jazz
8. Timo Räsisänen - Sixteen
9. KT Tunstall - Suddenly I see
10. Dusty Springfield - Son of a preacher man
11. Ani Lorak - Shady Lady
12. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
13. Cookie's & Beans - What if

Plus några stretchlåtar. Det blev lite schlagertema på slutet. Ani Lorak tävlade för Ukraina förra året, ni vet hon som nästan hade samma klänning som Charlotte Perelli. Nu blir det en löprunda, och sedan ska jag till optiken och beställa nya glasögon!! Har hittat supersnygga, man får ju två par till priset av ett hos Blic Specsavors. Och de är alltid så himla trevliga där. Efter det ska jag till en kompis och käka middag, och imorgon bitti bär det av till hyttan igen. Ciao så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback