Rastlös!

Känner mig extremt rastlös just nu. Har eftermiddagen helt fri och känner inte för att sätta mig och plugga. Är färdig inför morgondagens seminarium, så jag känner mig nöjd. Ska slänga i mig en smoothie och ta en sväng på löpbandet innan dansen. Har kommit av mig med löpningen på sistone. Jag ska springa Göteborgsvarvet så jag får ta mig i kragen och börja springa igen. Vädret ute är inte så lockande, men hoppas ju på att våren ska komma snart. För helst springer jag utomhus. Kom på att jag inte har några bär kvar, men fick den briljanta idén att man kan ha avokado och frukt i smoothien. Hur detta kommer smaka återstår att se... men antagligen gott! Ska gå förbi frisören innan träningen och boka en tid. Det är dags att förnya sig lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback