Restlessness

Ännu en rastlös dag. Har suttit inne och skrivit om ätbeteenden nu på eftermiddagen. Förrutom en sväng till ICA för att jag blev akut sugen på hallon, så har jag suttit i min soffa i flera timmar nu. Skapade mig en egen hallonglass genom att mixa hallon och avokado, och så en massa musli ovanpå eftersom jag är väldigt hungrig av mig och det blir en sen middag. Ska snart springa iväg på Step styrka så jag får bort rastlösheten. Funderar på om jag orkar dubbelpass idag, det är nämligen ett cirkelpass efteråt som jag velat gå på länge nu. Men det är så himla sent för mig eftersom jag inte är någon kvällsmänniska! Helst tränar jag nog tidig eftermiddag om jag får välja. Och så är det ju Popcirkus 19.30 som jag egentligen vill se. Men har jag energi kvar efter Step- passet så stannar jag nog kvar ändå. Min soffa börjar bli alldeles för nersutten. Imorgon ska jag klippa och färga mitt hår... så spännande! Har sett likadan ut alldeles för länge nu, behöver en makeover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback