Sliten kämpe

Ooooh, idag är det segt. Känner mig rätt sliten, men ändå på hyffsat bra humör. Tyvärr SNÖAR det ute, jäkla skit. Ska försöka pallra mig upp till gymmet och springa lite på löpbandet i alla fall. Annars består livet just nu av att skriva, skriva, skriva.. på tisdag kväll ska det vara klart, men målet är att vi ska bli klara imorgon. På tisdag åker jag nämligen och hälsar på Sötaste Emily i Stockholm. Jag ser fram emot att få se något annat en stund. Här är vi, något trötta, förra nyårsafton.



Börjar känna ett riktigt chokladsug... tyvärr är den mörka slut, så jag fick festa på en bit Guldnougat till kaffet. Förr undvek jag att äta sådana "onyttiga" saker när jag var själv och speciellt mitt på dagen. Men det slutade oftast bara med att jag åt mer av det onyttiga när jag tillät mig. Idag äter jag lite närsomhelst jag känner för det, och försöker att inte få dåligt samvete av det! Så länge man njuter av det lilla är det absolut inget fel. Jag tycker man ska njuta så mycket man bara kan! Så njut av denna söndag nu... Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback