Spikmatta

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Vi har grillat(!!!), druckit vin och ätit mörk choklad. Sen la jag mig på mammas spikmatta en stund, men kombinationen vin + spikmatta var ingen hit. Kände mig mest snurrig. Men annars är det väldigt skönt, ska göra ett nytt försök imorgon. Ska få låna hem mattan ett tag och testa om jag vill köpa en egen. Jag har lite ont i ryggen ibland, så det är lika bra att göra nånting nu innan det blir värre. Jag hoppas på att styrketräning, yoga + spikmatta kan vara lösningen. Tyvärr blir det väl motsatt effekt när jag masserar, men det gör jag ändå inte alltför ofta nu. Nu blir det Let's Dance och lite mer vin. Den här bilden hade dem på datorn här hemma, från förra gången jag var här. Gullhunden ligger bredvid mig, gud så jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback