Trött men glad soffpotatis

Det blev en riktigt bra dag till slut, trots ändrade planer. Nu ligger jag utslagen i soffan, ungefär som på bilden nedanför. Gordon Ramsey lagar mat på tv:n och jag har ätit en riktigt god pastarätt med massa godsaker. Provsmakat vinet har jag gjort också, väldigt gott måste jag säga. Fick till och med sällskap till maten, i form av älsklingen över msn.



Innan jag kom hem var jag först på Afro Power Dance, och sedan Core. Dansen gör mig glad, får mig att hitta nya rörelsemönster, bli mer rörlig och lär mig att skaka på rumpa och bröst! Core ger mig bättre hållning, gör att jag orkar massera mer och gör mig både starkare och smidigare. Det är konstigt hur trött man kan känna sig i kroppen innan ett träningspass, men när man väl kommit igång så försvinner tröttheten. Träning är som en drog ibland, jag hade kunnat träna ännu mer idag efter 2 timmar. Men eftersom jag försöker vara lagom i allt jag gör (lagom för mig är att träna så mycket jag har lust med) så gick jag hem och ordnade en myskväll för mig själv.

Imorgon är det våffeldagen och jag ska käka en massa våfflor med tjejerna! Och dricka mer vin, för imorgon är det väl lördag? Först ska jag göra något väldigt spännande som har med sommaren som kommer att göra... men mer om det imorgon. Nu ska jag snart bege mig till sängen. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback