Erfarenhet

Det blev yoga trots allt. Närvarande, underbar yoga. Med lång meditation. Jag måste träna varje dag, aldrig glömma bort. Är så lätt att falla tillbaka in i gamla tankebanor. Det här är min väg nu. Mitt livs mening. Hjälpa mig själv, och sen hjälpa andra. En ovärderlig erfarenhet för att verka trovärdig i det man gör. Hur skulle jag kunna hjälpa någon annan som mår dåligt, om jag aldrig mått dåligt själv? Jag kan finnas där, säga "jag vet vad du går igenom", vara någon annans Lena. Få någon att må lite bättre, om bara för en stund. Hjälp någon annnan att finna sin väg. Som jag funnit min. Allt kommer att bli bra.

Kärlek! /Maria


Kommentarer
Postat av: Lina H

skönt att höra att de går i rätt riktining :)kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback