Pepp

Idag känns som en sån dag då jag behöver lite extra pepp. Trots härliga dagar med älsklingen som vart här, och underbart väder. Men frustrationen blir stor när det är så mycket jag vill göra som jag inte orkar. Tur då att två pepp mail väntade på mig i inkorgen:

From The Secret Daily Teachings:
To allow the Universe to move you in your life to happier and better things, you are going to need to look around you and appreciate the good things here and now. Seek the beautiful things and count the blessings of where you are. Dissatisfaction will not bring the happier and the better into your life. Dissatisfaction roots you to the spot where you currently are, but appreciation for what you have attracts the happier and better to you.


Jag uppskattar mitt liv som det är. Jag uppskattar mina föräldrar, min pojkvän, min hund, min syster och att bli moster, det underbara vädret, små saker som fyller mitt liv med glädje och inspiration, jag uppskattar att kunna gå en promenad, att kunna yoga, att andas, se och höra. Jag lever och det är väl nog fantastiskt? Eller hur? Ska bara komma ihåg det i de dåliga stunderna också.

Love love /Maria


Kommentarer
Postat av: Lina H

Vännen det är så lite så :) ingen fara hur du än är mot mig och du känner så är jag här , lämmnar dig inte :) vi har alla våra dagar och de hindrar mig inte från att ringa dig även om du skulle tycka de var skit jobbigt så är ja här kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback