Underbara Höganäs, älskade familj & fantastiska yoga

Tillbaka hos mor och far efter några dagar hos syster i Höganäs. Hela familjen var med, även min älskling och hunden min. Att ha alla man älskar runt omkring sig gör verkligen gott för själen.

Idag har jag känt mig lite förvirrad och bortkommen här hemma. Men för en stund sen blev det äntligen yoga, och det gör verkligen underverk med mitt humör. Yoga är min nya drog, och när man känner att man utvecklas, kommer lite längre... då mår man bra. Nu när jag kommit igång såhär bra ska jag aldrig sluta, om några år.. då är det jag som lär ut yoga åt andra, bara vänta och se.

Kärlek! /Maria

Jag och Tindra vid havet i Höganäs. Det är kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lina H

Saknar dig kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback