No sleep

Klockan är 02.20 och jag är vaken!? Jag är inte ens när att somna, har försökt i 4 timmar nu... inte kul. Jag har sovit hur mycket som helst sen jag blev sjuk, förstår inte hur jag kan hålla mig vaken nu plötsligt. Ligger och funderar massa på framtiden, så det kanske är det som håller mig vaken. Jag vill så gärna börja leva mitt efterlängtade, underbara liv nu. Men jag hålls tillbaka av denna skit. Imorgon ska jag åka och handla en massa ecomat i min nya bil. Så lite fantastiskt kan livet vara ändå. Någon dag vill jag åka till Ekobutiken i Örebro som jag hittade när jag googlade, http://www.ekobutikenistadstradgarden.se/
Då ska jag shoppa loss. Fast jag har ingen inkomst, men mat måste man ju ha. Just det. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback