Beautiful life

Idag har jag en fantastisk känsla i kroppen... känner mig så... rätt. Ja, kan inte hitta ett bättre ord. Fast varje gång jag skriver eller säger att jag mår så bra, då gnager en liten röst i mitt huvud som säger att jag inte ska tro nått, och jag blir rädd att mattan ska ryckas bort under mina fötter igen. Men ÄSCH, idag tänker jag vara glad som en lärka! Ingenting ska få störa min lilla lyckobubbla. Dessutom tar jag motgångar med en nypa salt, de kommer alltid att smyga sig på ibland, men sånt är ju livet!

"If you focus completely on the things you love, then you are on your way to a beautiful life."
- Rhonda Byrne (The Secret)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Den där jäkla Jantelagen...!! Det är den som ger oss känslan av att mattan ska ryckas undan!

Det är dags att en gång för alla skrota den!! Tänk om vi alla kunde förstå det!!

Postat av: Vera

Ja, VI SKA TRO ATT VI ÄR NÅGOT! :) Härligt att läsa, även om det finns vissa tankar som skaver. Och som Paulo Coelho säger: "Om vi vill något med hela vårt hjärta så verkar hela universum att det ska bli så". Det kommer gå bra. Det är jag säker på.

2010-07-21 @ 22:41:21
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback