Jag älskar träning

Jag visste det! Att efter de trötta dagarna förra veckan så skulle jag tillslut komma upp en nivå till, på vägen mot normal energi. Och idag är jag helt förvånad! Vart kom denna plötsliga energi ifrån? Känns nästan som överskottsenergi, men det är ju knappt möjligt. Jag har både morgonyogat och gått en promenad. Promenaden var nog den snabbaste och starkaste hittills. Ännu ett steg mot löpning, tänkte jag när jag kom hem. Helt otroligt. Gud vad jag älskar att träna och röra på mig. Det finns inget bättre. Det är verkligen en utmaning för mig att komma i form igen genom små, små steg i taget. Men det går framåt, jag vet att jag tillslut kommer ha bättre hälsa än någonsin, när allt detta är över. Jag vet det. Love it! /Maria

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Maria! Tack för din kommentar på min blogg!

Ja, det tar tid att bli frisk och jag har kämpat i många år utan att komma tillrätta med bl a min extrema trötthet!

Jag skrev i ett blogginlägg att "när kroppen får all den näring som den behöver, så är den självläkande", och det är jag helt övertygad om att det stämmer! Efter att ha druckit Kyäni Sunrise i 5 veckor kan jag säga att skillnaden är enorm för mig!! Jag kan inte minnas när jag sov så gott och vaknade så pigg! Och utan de eftermiddagssvackor jag alltid fick förr!! Så för min del kan jag konstatera att rätt näring verkligen gör skillnad!!

Och för dig som tränar skulle kanske Kyäni FX vara till stor hjälp!?! Jag hörde att FX:en hjälper mot träningsvärk! Men jag har ännu inte provat den själv!

Ha det så bra!!

Postat av: Jenny

Det är underbart att röra på sig! Jag blir sur och irriterad när jag inte får röra på mig, och framför allt kan jag inte tänka mig ett liv utan yoga! Men var rädd om knäna när du börjar springa sen bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback