Kinesiologen

Idag var det äntligen dags för mig att åka till min ängel ute på Ekerö. Igår hade jag känslan av att den här gången kommer bli avgörande, pricken över i som jag så länge väntat på. Jag har alltså gått där sen oktober förra året, och tvivlat femtioelvatusen gånger på om det verkligen hjälper. Inte förens i våras började jag märka rejäla förbättringar, i samband med att jag gick över till vegetarisk kost (enligt deras rekommendationer) och började rensa upp i, och få kontakt med mitt inre. Hursomhelst så kan man väl enkelt säga att deras behandlingar rensar ut skräp som finns i kroppen och skapar sjukdom, det kan vara både fysiska och psykiska saker. Varje gång jag är där blir jag alldeles lycklig. Så varma människor har jag nog aldrig träffat. Får jag önska mig en sak i framtiden så är det nog att få möjlighet att gå den utbildningen, och få umgås med dessa människor, ljuvligt! Det märktes idag att jag var mycket, mycket starkare än i början, jag har inte alls långt kvar nu. Jag misstänkte att det skulle komma upp någonting med mage/tarmar, och helt rätt... tjocktarmen funkar inte som den ska. Ända sen jag åt tre pencillinkurer på raken för över ett år sen, har min mage varit paj. Jag är ganska övertygad om att det var där det började. Men jag ser verkligen ljuset nu, och det är starkt, Men jag måste fortsätta att ha tålamod, stora portioner tillit och tacksamhet över hur långt jag kommit! Jag har lärt mig mer på ett år än vad jag gjort under hela mitt liv. Det är något att vara tacksam för om nått! Kärlek! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback