Shoppat i Skåne

 

När vi var små och hade varit utomlands la vi alltid upp allt vi köpt och fotade. Så jag gjorde så nu med, när vi kom hem idag. Här är alla mina inköp i Skåne. Det var länge sen jag unnade mig såhär mycket, men jag tyckte att jag var värd det nu.

 

 

Sjal från loppis, Kryddställ från Trädgårdsbutik, skor från Din Sko, Handgjorda väskan från Guatemala (köpt på Kullamarknaden), Blå klänningen handgjord, köpt på Indiska, Klänning i mitten från Kullamarknaden, klänning till höger från Indiska. Stickor från loppis.

 

 

Närbild på väskan.

 

 

Och ängeln.



Böcker, böcker, böcker. Har en del läsning framför mig.

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Ja det lät som drömjobbet det var synd att det inte kom igång bara. Men jag tror att det bara är för att det är nytt som dem inte kan lova mig fast lön eller lova mig något överhuvudtaget IFALL det går dåligt. Sedan går det oftast uppåt efter några månader, men jag vet inte ifall jag har råd eller tid o vänta till det blir bra när jag har andra alternativ.



Jag vet inte, funderar fortfarande, jag vill ju ge detta en chans. SOS kan ju vara ett bra hjälpmedel i början inte hela världen heller :P



Men vi måste verkligen träffas snart :)

Hade så bra! kram

Postat av: Karin

Vad fina saker du köpte! Klokt att du tycker du är värd att unna dig - jag håller med!

Tack också för dina fina ord på min blogg - jag är så glad att du tyckte om boken.

Allt gott!

Karin

2010-07-08 @ 14:59:39
URL: http://karin.mabra.com
Postat av: ellie

Mycket fint :P

2010-07-08 @ 15:21:22
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Sara ♥

Snyggt! Ska dra ner till skåne snart :D

2010-07-08 @ 15:41:13
URL: http://azizaaam.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Tack så mycket för din uppmuntran. Det hjälper verkligen :)



Hur har du haft det i Skåne? ser att du köppt massa fint. Jag har också den boken som heter "den nionde insikten" :) Jag är i Sthlm nu eftersom att jag skulle på möte igår så åkte jag hit tidigare än planerat. Men jag har en kompis på besök nu så det hade varit trevligt att ses i slutet på nästa vecka?

Kramar

2010-07-09 @ 01:57:29
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback