The law is working

From The Secret Daily Teachings

Each of us is attracting in every moment of our lives. So when you feel that the law isn't working for you because you don't have what you want, realize that the law is responding to you. You are either attracting what you want or you are attracting the absence of what you want.

The law is still working.

-------

Sista dagen i Skåne, imorgon åker vi hem igen. Det känns både tråkigt och skönt. Jag trivs väldigt bra här nere, men samtidigt längtar jag efter att landa hemma igen. Få tid till min älskade yoga som jag börjar sakna ordentligt nu. Komma igång med att läsa mina böcker. Ta tag i jobbet med mig själv igen. Återgå till mina vanliga rutiner. Känna efter hur mycket piggare jag blivit på bara en vecka. Börja leta efter nästa steg som kan tas. Ge mig ut i arbetslivet igen? Är jag redo för det? Snart är jag nog det, för jag börjar längta... Men jag tar ett steg i taget, jag har redan tagit mig flera mil. The law is working. Jag har börjat märka det. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback