Yoga för en värkande kropp

Nu har jag yogat lite, så nu känner jag mig som mig själv igen. Efter 6 timmar i bilen i måndags och två nätter på madrass på golvet hade jag ont i hela kroppen när jag vaknade idag. Trots att jag i natt fick låna en resesäng som var väldigt skön. Men kroppen skrek efter yoga idag. Jag kan knappt bestämma när jag ska yoga eller inte yoga längre, kroppen säger till nu. Det har blivit en del av mig. Och jag klagar inte. Jag vill vidare nu, utveckla yogan mer. Gå kurser och klasser och yoga varje morgon innan frukost. Men jag är inte riktigt där än, jag har inte energin. Det gäller att ha tålamod, ännu mer. Små steg i taget och skillnaden blir tillslut stor. Som den redan har blivit. Tillit. /Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback