Bästa starten på morgonen...

...får jag alltid av yoga. Idag fick jag med allt, det blev en helhet. Några solhälsningar, andningsövningar, krigarpositioner och avslutade yogadelen med några sittande och liggande positioner. Sedan satt jag och visualiserade en bra stund. Bilden jag såg framför mig var denna, hur solen kommer fram bakom molnen och lyser på mig. Jag har den här tavlan från Kreativ Insikt på min vägg, och jag fullkomligt älskar den. Symboliken i den ger mig en otrolig kraft, jag behöver bara titta på den så känns det lite lättare. Jag tror att hela dagens yogapass tog 1,5 timme, men jag tog det riktigt lugnt. Mamma ville att vi skulle prova hennes nya cd- skiva med Mindfulness Yoga tillsammans senare idag, så vi får se om det blir ett till yogapass. Men det verkar inte heller särskilt ansträngande fysisk, det är mer mental träning. Nu är jag lugn... /Maria

"Vet att ljuset alltid bor just bakom molnen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback